Guido
11 april 2008, 13:45
Ha Orakel,<BR><BR>Ik zelf ben 4 maanden geleden mishandeld. Ik was uit in een cafe en kreeg ruzie met een meisje die mij toen uit het niets een klap gaf uit reactie sloeg ik terug. Uit het niets kwam er een jongen op me af (dat bleek later dat meisje der vriend te zijn). Hij greep mij bij mijn keel en begon te slaan in me gezicht met zijn vuist hij blijf maar door gaan ik wist niet hoeveel klappen ik kreeg achteraf hoorde ik dat ik er een stuk of 10 gehad moest hebben. Hij liet mijn keel los en ik viel gelijk op de grond en ik ben 5 minuten buitenwustzijn geweest. <BR><BR>Ik ben daarna zelf opgestaan want niemand deed niets zelfs me vriendin niet waarmee ik was. Ik ben weg gelopen en heb mijn ouders op gebeld die hebben mijn gelijk gehaald. De dagen daarna was ik rusteloos maar had niks tot dat de 4de dag aanbrak ik werd huilend wakker en om de 5 minuten kreeg ik zo'n erge hoofdpijn dan ik neer viel op de grond ik had over niks controle meer zelfs me reflexen waren weg ik werd na de EHBO gebracht uit de onderzoeke bleek dat ik een hersenkneuzing had. Dan zwellen ze hersenen op en die geven die hoofdpijn ik heb toen meer onderzoeken moeten doen, want een hersenkneuzing kan ook dodelijk zijn als je er een bloeding bij krijgt gelukkig had ik dat niet. <BR><BR>Maar nu komt mijn vraag: hoe kan de dader gewoon vrijgesproken worden? Waarom is mijn zaak geseponeerd? Het is nu wel een paar maanden geleden, maar ben er nog steeds niet over heen mijn school is verknalt en waarschijnlijk haal ik mijn VMBO diploma niet meer. Ik kom de jonge vaak tegen en dan begint hij te lachen. Ik weet niet hoe ik hier over heen kan komen telkens als ik hem zie of zijn vriendin wil ik wraak nemen hun aandoen wat ze mij hebben aangedaan kijken of hij dan nog lacht. <BR><BR>De drempel om uit te gaan en na buiten te gaan is heel hoog voor mij.. wie heeft er optie's? dat ik weer na buiten durf te gaan en durf te gaan stappen en dat ik dit achter me kan laten? please laat het me horen want ik weet niet meer wat ik moet doen ...<BR><BR>Hopeloos meisje