Guido
11 april 2008, 14:10
ik ben altijd agressies tegen mensen die mij irriteren .<BR>bijv. iemand zeg hou je bek dan word ik helemaal agressief omdat dat persoon en ook in een voetbalwedstrijd dat meisje tackt mij en ik werd helemaal gek wat moet ik hier tegen doen?
Orakel
11 april 2008, 14:10
Het uiten van agressie is een goede zaak. Opgekropte agressie maakt alles alleen maar erger. De vraag is alleen hoe je de agressie uit. Als je bijvoorbeeld in een wedstrijd wordt getackeld, dan mag dat niet op dezelfde manier beantwoord worden. Op het moment dat jij ook begint te tackelen kun je er van op aan, dat jij de eerste bent die door de scheidsrechter van het veld wordt gestuurd. Helemaal uit je dak gaan heeft geen zin. Je wordt namelijk niet serieus genomen.Tel in zo'n situatie eerst tot tien en probeer rustig te worden. Het gaat er om vormen te bedenken, waarin jij je woede kunt uiten en waar andere mensen van onder de indruk raken. In een voetbalwedstrijd kun je een klacht indienen bij de scheidsrechter. Een nog beter antwoord is: scoren en winnen!!