Guido
11 april 2008, 14:25
hallo orakel<BR><BR>ik ben dertien en ik heb nog nooit een lief gehad <BR>wel 1 keer maar het was een internetlief <BR>maar da was nix , ik had het drie jaar aan met hem<BR>nu ik wil wel een vriend ik denk dat ik er wel klaar voor ben <BR>ik zou eens willen kussen en strellen en knuffelen<BR>maar ik ben ook nie iemand met een slank figuur <BR>ik denk dat dat er iets mee te maken heeft <BR>ik weet echt niets meer om aan een vriend te geraken <BR>ik zal ook nie afvallen voor een vriend hoor<BR>kunnen julie geen tips geven <BR>plaese !!!
Orakel
11 april 2008, 14:25
<P>13 en nu al torschlusspanik? Dat is te vroeg. <BR><BR>Jij wilt knuffelen, strelen, kussen, vrijen. Dat begrijp ik goed. Je hebt er vanaf een bepaalde leeftijd behoefte aan. Maar dat is vooral lekker als je het kunt doen met iemand, waar je echt vlinders van krijgt in je buik en hij van jou.</P><P>Een bepaald concurrentiegedrag tussen vriendinnen ('ik heb afgelopen weekend met die en die gezoend ... En wat heb jij zo gedaan?') kan ertoe leiden dat je krampachtig naar iemand op zoek bent. Dat zet je mogelijk onder druk. Maar vergeet erbij niet: je bent dertien en hebt nog bijna je hele leven om zoveel dingen te ontdekken. Je komt nog zoveel lieve kerels tegen, die ook jou lief en begerenswaardig vinden. <BR><BR>E?n tip kan ik je geven: blijf vooral jezelf. Je komt de ware echt nog tegen. <BR><BR>Kijk naar ze uit maar doe het op jouw manier.</P>